Karperuitzet 2017

Op 16 december 2017 was het dan zover.

Rond de middag verzamelden we met nog een aantal verenigingen en belangstellenden op het tankstation tegenover de Uivermeertjes in Deest, het was er een drukte van belang en de sfeer was ongeveer net zo gespannen als bij de aankomst van Sinterklaas. Gelukkig was de vrachtauto met de cadeautjes voor de karpervissers iets te vroeg en kon het uitpakken beginnen. Omdat wij een aantal grote vissen hebben afgenomen werden deze eerst gelost en om 12.45u konden we met onze kostbare buit in de bus van John vertrekken richting 't Goor in Horssen.

Aangekomen in Horssen werden de vissen keurig uitgezet, onze voorzitter was zo in de wolken dat hij het water in sprong om met enkele karpers te poseren.

Langs deze weg willen we ook alle vrijwilligers en de leden van de karpercommissie bedanken voor hun inzet en bijdragen

De foto's van alle karpers staan hier